Richard beleeft China

Mijn pak en karaoke

Het was vandaag (woensdag) weer een lekker dagje. We hadden wat lessen die niet heel erg spannend waren, maar het tussenuur was wel weer lekker. Ik heb namelijk met een bakje koffie op een bankje in de zon aan het project zitten werken. Het weer was dus heerlijk en dat mocht ook wel naar de vele grauwe dagen die voorbij zijn gekomen. Na de laatste les moest ik even wachten, want de winkelier kwam onze pakken die we gisteren mochten passen afleveren. Van sommige jongens waren de pakken nog steeds niet goed, maar mijn super mooie donker grijze pak is nu gelukkig wel in orde. Ik ben erg tevreden met deze aankoop, want een mooi maatpak voor 70 euro vind je in Nederland nergens.

De rest van mijn projectgroep was al gaan hotpotten dus ik heb maar een ouderwets broodje jam gegeten en toen ben ik snel naar ze toe gegaan. Het was namelijk tijd voor KTV, ofwel karaoke. We hebben samen met twee buddy's een paar uur onze longen uit ons lijf geschreeuwd en dat was leuk. De buddy's , Grace en Eleven genaamd, konden veel beter zingen dan ons, maar ook wij als domme Nederlanders hebben ons best gedaan.

Reacties

Reacties

mariska

Hallo Richard,
Wij hebben weer erg genoten van je verhalen!
Je beleeft in deze weken volgens mij meer dan in je hele leven tot nu toe!
Helaas ook de minder leuke dingen, maar wij hebben begrepen dat je eigenlijk al een soort afscheid had genomen van Oma Jetje, voor dat je wegging. En het was te ingewikkeld om te proberen om voor de begrafenis weer terug te komen. Sommige dingen lopen nu eenmaal zo.
Sterkte met het verwerken van dit alles, maar dat komt allemaal wel als je weer terug bent. Probeer nu maar zoveel mogelijk te genieten van al je ervaringen daar in dat verre land. We zijn uiteraard nieuwsgierig naar dat mooie maatpak en ik moet eerlijk bekennen dat ik niet wist dat je ooit keeper bent geweest. Dat was vast jaren geleden??? En dat je zelfs moest zingen is helemaal het toppunt (toch wat meegekregen van je vader??)
Geniet nog heel erg de komende weken!

Hartelijke groeten van Mariska Leurs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!